Sider

tirsdag 19. mars 2013

Rundpinnemapper

Fikk ideen til å sy rundpinnemappene på denne måten i fra en blogg eller to, men greier dessverre ikke å finne den igjen slik at jeg kan referere dit. Beklager om noen føler seg “brukt”, men si gjerne i fra om det er fra nettopp din blogg, så retter jeg det opp.

Jeg har gjort en annen vri her; Jeg har brukt to ulike blondeglidelås på hver mappe. Effekten ble kanskje ikke helt som jeg så det for meg inni mitt hode, men litt artig ble det. Det er rosa glidelås på den med rosa skrift.

PicMonkey Collage

6 kommentarer:

  1. Så morsomme disse var! Si meg, har du delt glidelåsen?

    SvarSlett
  2. Så fine stoffer du har brukt, flotte mapper Jorunn

    SvarSlett
  3. Du er bare god til farvesammensætning - som altid flot arbejde :o)

    SvarSlett
  4. Synes det ble stilig og artig annerledes når du delte opp glidelåsen slik :)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.