Sider

tirsdag 26. mars 2013

Mapper til rundpinner

Jeg holder på med min storproduksjon av rundpinnemapper, og har igår gjort ferdig disse 11. Skråbånd var helt genialt å bruke på disse. Jeg har prøvd vanlig lukkekant, men det blir jo ikke samme spensten/strekken i dem siden de ikke skråskjæres.

Nå er det litt begrenset med farger jeg har på skråbåndene, så hva jeg skal bruke på de lilla, grønne og turkise mappene, ja nei det….

20130326_102140 (1024x712)Ønsker alle sammen en riktig god tirsdag Smilefjes

4 kommentarer:

  1. Nydelige strikkepinnemapper! Selger du noen? Feks. Den svarte med sauer? God tirsdag til deg også! 😊

    SvarSlett
  2. Du verden for en produksjon. Får du tid til litt påskeferie...;-)

    SvarSlett
  3. Så fine og mange rundpinneetuier du har laget..
    God Påske..

    SvarSlett
  4. Flotte mapper, du er produktiv:-) God påske!

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.