Sider

torsdag 28. mars 2013

Har ikke holdt hviledagen hellig…

I dag på selveste Skjærtorsdag, har jeg hatt mange timer på syrommet. Jeg har sydd ferdig 14 rundpinnemapper (de på øverste bildet) Noen har fått lukkekant av skråbånd, og noen er vrangsydde.

20130328_185328 (1024x692)

De under her er sydd ferdig de siste dagene. Tilsammen har jeg sydd 31 stk den siste uka. I tillegg har jeg noen fra før liggende, så jeg kommer ikke til å sy opp flere av disse foreløpig.

20130328_185500 (1024x616)

20130328_185555 (1024x873)

 

 

En stabel med “pannekaker”

 

 

 

 

 

 

Nå har jeg kuttet opp stoffer til 21 strikketøymapper i diverse farger, og på bildet under er hanker og stropper strøket og brettet ferdig. Så her ser dere hvilke stoffer og farger som er brukt i de mappene.

20130328_194129 (1024x587)

I morgen håper vi på mer stabilt vær, så vi kommer oss ut på en utflukt et eller annet sted.

Ha en fortsatt fin påske folkens Smilefjes

7 kommentarer:

  1. Skal si du har sydd bra mange og såå flotte dem er !! Og de neste strikketøy-mappene blir jo lekre også med så fine farger. Her er det litt stopp i syinga for når vi har besøk blir det ikke tid ..Ha en fin påske videre:)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble. Jammen har du ett stort lager :-)
    Friske fine farger på stoffene.
    Sender over litt finvær til deg :-)
    Ha en fin dag..

    SvarSlett
  3. Vilken härlig hög med pannkakor,,oj oj vad sugen jag blir!!Glad Påsk och Bambikram

    SvarSlett
  4. Det er nok mange som ikke hellig-holder hviledagen, bl.a. meg, så lenge man koser seg så er det vel greit. som vanlig mye fint å se! Fortsatt god påske:-) :-) Jorunn

    SvarSlett
  5. Så flink du har vert:). Kjempe fine. klem

    SvarSlett
  6. Du er kammen produktiv. Flotte og praktiske rundpinneetui og så fint med blondeglidelås og broderi.

    SvarSlett
  7. Du er jo helt utrolig effektiv! Flott blir det også! :)
    Ha en god kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.