Sider

mandag 17. oktober 2011

Pung

Jeg fant mønster på disse pungene som jeg har sett i andre blogger. Det var på engelsk, og jeg slet litt med å skjønne alt. Det var jammen flott at det var mange bilder :-)

  Men jeg skal moderere det noe. Jeg synes denne ble i største laget. Den er 17 cm bred, og ble litt stor. I tillegg er det fint å ha en glidelåslomme til mynter. Skal se om jeg finner en smart løsning på det. Var artig å sy, men tok mye tid på kutting av stoffer og vatt/stabilisator-innlegg. Det går kanskje raskere neste gang, nå når jeg bedre vet hvordan det blir. HEr ble jo alt oppned på motivstoffet, selv om jeg var obs på at det måtte bli riktig vei. Jaja... man lærer så lenge man lever.

2 kommentarer:

  1. Så fin!
    Er det et mønster av Keyka Lou du har brukt? Jeg har også kjøpt mønster av henne og har prøvd meg på noen lignende som denne, bare mindre.

    SvarSlett
  2. Hei. Ja det er mønster derfra jeg har fått tak i ja. Skal se om det finnes noen mindre også. Og kanskje med glidelåslomme?

    Å lete er halve moroa :-) Ha en flott dag.

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.