Sider

lørdag 26. januar 2013

Pennal i fleng

Nydelig syvær idag. Regn og sludd og stiv kulig, mener jeg hørte det hadde vært oppi storm styrke over brua? Jaja, deilig å sitte inne og sy.

Idag har jeg sydd ferdig de ti pennalene jeg begynte på igår. Det er ett til som ikke ble ferdig, for jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på glidelåset *ler*. Jeg får gjøre ferdig det i morgen, samtidig som jeg begynner på en bunke pennal til gutter. Nederst ser dere hvilke navn jeg har startet med. Har enda flere navn på blokka.

20130126_183247 (1280x895)

Sist jeg sydde opp et større parti på forhånd, så brukte jeg stort sett samme farger på alle, men nå fikk jeg lyst til å variere, for det er jo såååå mange nydelige og supre stoffer og kombinasjoner. Håper kundene er enige. Det kan jo hende at alle små jenter vil ha rosa med Hello Kitty

20130126_183307 (960x1280)20130126_183325 (960x1280)

20130126_183413 (1195x1280)

7 kommentarer:

  1. Skal si du har fart på symaskinen! Flotte pennal!

    SvarSlett
  2. Det kan da være større jenter som ønsker seg pennal også:) På skolen hos oss heter veldig mange gutter Sander og Erik..

    SvarSlett
  3. Her er det produksjonstempo! Kjempefine og praktiske pennal. De får nok beinå gå på :-)

    SvarSlett
  4. Flotte pennal du lager, og så mangen da, du er flink.:-)

    SvarSlett
  5. Som alltid syr du mange flotte produkt, og fargene er bare herlige!

    SvarSlett
  6. Her var mange flotte penal.
    Utroligt kor flott det blir med glidelås m blonde.Pene ting du syr:)
    Velkommen innom min blogg.:)Ha en kjempeflott uke.

    SvarSlett
  7. Fargerike og flotte penal! Imponerende produksjon :)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.