Sider

søndag 9. oktober 2011

Etter en del timer....

9 kommentarer:

  1. Wow...den blei lekker.
    Godt jobba :)

    SvarSlett
  2. Den blir kjempe fin, ikke lett å "se" hvor stor den blir før alle delene er sydd sammen.

    SvarSlett
  3. Det var lekkert gleder meg til å se den helt ferdig :-)

    SvarSlett
  4. Den ble lekker! Får lyst til å sy den jeg og:) Fin i sort / hvitt .

    SvarSlett
  5. Masse arbeid, og et flott resultat....så langt

    SvarSlett
  6. Helt lekker i sort og hvitt! PS: Håper du får fikset spissen nederste til høyre før du får sydd den sammen........

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige kommentarer. Sukk, ja jeg oppdaget feilen etter at jeg hadde begynt å quilte. Så her må jeg ta opp ja. Og må si at det ikke akkurat er noe jeg gleder meg til...

    SvarSlett
  8. Heisann og takk for hilsen på min blogg.Er meget imponert over syinga di.Har lagt meg til som følger for hit skal jeg flere ganger.
    Klem fra Anna.

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.