Sider

søndag 12. januar 2014

Brødkurver

I går var det samsying på quiltesiden,  men jeg fikk ikke deltatt. Men har sett på alle de flotte kurvene alle andre har sydd, så da ble jeg fryktelig inspirert og måtte bare prøve i ettermiddag.
De var enkle og greie å sy. Jeg brukte et kraftigere storblomstret stoff sammen med vatt og vanlig bomullstoff. Kunne med fordel vært brukt et lag til med vatt.
Synes de ble fine jeg da :-) Skal være en knapp til pynt på hver flapp som er bretta ned, men hadde ingen som passet.

3 kommentarer:

  1. Koselige kurver i flotte stoffer :)
    Du har en hyggelig blogg her, jeg kommer gjerne innom flere ganger!

    SvarSlett
  2. Flott kurv du har laga og , ja gøy med samsying og å se hva fine ting andre lager :)

    SvarSlett
  3. De ble fine da! Det er såå moro å se alle de ulike kurvene:)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.