Sider

torsdag 31. januar 2013

Pennal til fotballentusiasten

Er dere lei av å se bare pennal fra meg? Har enda flere liggende som er halvferdige, men i morgen tror jeg at jeg må sy noe annet. Har en del bestillinger på forskjellig ting, så jeg tenker å starte med dem i morgen. Pennalene er greie å finne fram om jeg går tom for ideer.

Har sydd ferdig disse 12 pennalene idag, Går radig å få på glidelås og sy dem sammen i siden. Skulle egentlig ha rød glidelås på alle fotballpennalene, men plutselig var det tomt på rullen……

20130131_183523

20130131_183747

2 kommentarer:

  1. Liker godt å se på dine syting jeg. Og dem er fine , de pennalene dine.

    SvarSlett
  2. Nei, jeg beundrer alle pennalene dine, og imponeres stadig over hvor mye du får sydd!

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.