Sider

fredag 22. mars 2013

Vognteppe

Takk for gode tips til strykebilder i forrige innlegg. Jeg ser jo nå at jeg ikke gjør det riktig.

Denne uka er det ikke så mye som er gjort ferdig, men er kommet i gang med mange ting. Blant annet har jeg sydd toppen til dette vognteppet. Det er ca 85 x 65 cm. Usikker på hvordan jeg skal quilte det. Kun “in the ditch”, eller om jeg skal sy inni hver trekant… så tenker jeg at det blir veldig mye arbeid….hmmm…tenketenke. Det blir nok ikke ferdig riktig enda, men om noen har tips til quilting blir jeg glad.

Stoffene er en charmpak i serien Sandhill Plums fra Moda. Det beige stoffet er svakt mønstret og ikke fra den serien. Motivert er lastet ned til broderimaskin og er ikke et stitchery sydd for hånd. Det ligger ikke for meg dessverre.

20130319_204328 (819x1024)

Ønsker alle sammen en riktig fin fredagskveld Smilefjes

4 kommentarer:

  1. Super fint vogntæppe. Jeg er slet ikke i tvivl; jeg ville quilte i hver trekant. Det holder godt, er smukt og fint på et tæppe, som forhåbentlig vil blive flittigt brugt og dermed også vasket.
    God weekend :-).

    SvarSlett
  2. Hadde nok quilta in the ditch på dette.. enkelt, dekorativt og greit på noe som skal vaskes ofte! God helg til deg:)

    SvarSlett
  3. Så söt babyquilt.
    God helg.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Koselig motiv pa vognteppet! Quilting in the ditch vil ogsa bli fint, tror jeg.
    Beklager mangel pa de tre siste bokstavene I alfabetet, men de ble plutselig borte of jeg vet ikke hvorfor......

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.