Sider

mandag 22. oktober 2012

Julemesseproduksjon

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i forrige innlegg.

Idag har jeg tatt opp igjen julemesseproduksjonen. Den har vært lagt ned en lengre periode pga av sykehusinnleggelser og bestillinger som har kommet foran. Startet med ti slike vinvesker idag, og fikk ferdigstilt disse to. Resten syr jeg sammen i morgen. Jeg bruker sort linstoff, og det har en tendens til å krølle seg bare man ser litt hardt på det.

20121022_175057 (1405x1700) Disse julekortmotivene var perfekte til labels på vinvesker til jul.

20121022_175107 (1312x1217)

Jeg har også sydd en ny grytevott, denne gang vrangsydd, slik at jeg slapp lukkekanten. Ble greit det. Gikk mye raskere, og jeg tror nok at det er den måten som blir foretrukket om det blir flere.

 20121022_175206 (1100x1700)

 20121022_175215 (1092x1700)

7 kommentarer:

  1. Jag tycker att Du väljer så vackra tyger till de sakerna som Du syr. Tyget till grillvantarna är härligt och motiven på vinpåsarna är så fina.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Lekre ting du lager. LIkte spesielt godt de to vinflaskeveskene. Blir jo liksom litt ekstra spiss på gaven når den har så lekker innpakning. :-))

    Lykke til med videre julemesseproduksjon. :-))

    SvarSlett
  3. Det er flotte vinpose du har laget, det blir nok en salgssuksess.

    SvarSlett
  4. Stilig langpannevott du har laget deg og det var slett dumt og vrangsy ser jeg..
    Likte godt dine flotte vinvesker også.
    Ha en flott og kreativ uke :O)

    SvarSlett
  5. Det er en stund siden jeg var innom deg. Så mye fint du har laget i det siste. Spesielt godt likte jeg de rosa sminkepungene og glidelåstipset. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  6. Grytevotten ble flott, skal prøve meg på den jeg også. Satt og studerte den når jeg fikk bladet i posten her om dagen.
    Vinveskene ble knalltøffe!! Så flink du er. :)
    Ha en flott sykveld videre.
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  7. Å så fine vinposer du har sydd. Jättefine broderier.

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.