Sider

tirsdag 3. april 2012

Litt nytt i posten

Meldte meg på en BOM rett etter jul, og i helgen kom første pakke. Dette er noe jeg aldri har vært med på før, så jeg er litt spent på om jeg greier å fullføre det.
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på et sånt prosjekt, og har sett hos andre bloggere de mest fantastiske tepper og bilder.
MEN: Og jeg sier MEN: Det ser ut til å være utrolig mye håndsøm på de fleste, alle applikasjoner og motiver ser ut til å være sydd på for hånd. Og det er overhodet ikke noe jeg kommer til å starte med. Jeg syr knapt nok en lukkekant for hånd…
Så da jeg kom over denne BOM’en, falt jeg helt. Akkurat farger som jeg liker, samt at det var lite håndsøm.
IMG_7401 (1280x853)
Så får vi se da. Dere skal få se framgangen. Det går over bare 7 mnd, så burde være ferdig i løpet av høsten.
IMG_7396 (853x1280)
Dette heftet kjøpte jeg på Husqvarnabutikken i Namsos på fredag. Det hadde mange søte små og litt større ting til baby og småbarn.
-babyteppe, smekke, liten myk koffert, dåpskjole, smokkesnor, og flere andre artige prosjekter.
Fikk litt sjokk da jeg kom til kassa og skulle betale, og det viste seg at den kostet 299,- Men da vare jeg så bestemt på at jeg skulle ha det, så… Det ble med heim det vet dere ..hehe..

2 kommentarer:

  1. Dette så spennende ut.
    Vet knapt nok hva du snakker om når du sier BOM, men jeg skjønner nå at det er snakk om et prosjekt som går over flere måneder og hvor det hver måned kommer en ny blokk i posten....eller noe sånt.:)
    Teppet blir iallefall kjempefint, og jeg er helt sikker på at du kommer i mål:))

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske farger, det blir nok et kjempekjekt prosjekt å jobbe med - du må jo bare bli glad av disse fargene.
    Blir kjekt å følge med.

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.