Sider

fredag 16. mars 2012

Kystløper på bestilling

Jeg fikk bestilling på en kystløper. Normalt ville jeg ikke tatt på meg et sånt oppdrag for tiden, men jeg hadde noen “halvfabrikat” liggende. Det vil si at da jeg lagde mønster på denne i fjor, tenkte jeg å sy opp en del av disse. Men tre stk ble liggende igjen ferdig quiltet, og bare manglet applikasjonene.
bilde (1024x756)
2011 mai 23_0860_edited-1 (783x1024) (783x1024)

Jag har brukt de siste dagene på denne løperen, og ble omsider ferdig.

 Mønster selges forøvring bl.a. her, om noen ønsker å prøve seg på den.

Flott måke til en flott løper. Jeg synes den er så fin.
bilde2 (1024x754)
Jeg har fått påvist en stor prolaps i nakken, og er spent på hvordan det blir i tiden framover. Det blir ikke mye sying, men litt får jeg til.
Ha en fin helg alle sammen Smilefjes

7 kommentarer:

  1. Ja, den var kjempefin. Virkelig stilig, synes jeg. Du må ha lykke til med prolapsen. Det er ikke noe moro å være syk. Ha en fin lørdag i alle fall!

    SvarSlett
  2. Waow!!! Hvor er den super flot og smuk. Meget flotte farver. Hvor er du dygtig, det er jo et helt kunstværk :)

    SvarSlett
  3. Takker for fine ord i bloggen. Har hatt meg en runde hos deg, mye fint å se. Legger meg til søm følger.

    SvarSlett
  4. Så leit å høre at du sliter med prolaps i nakken. Det er vell ikke annet å gjøre en å gi det tid, og ikke overanstrenge seg ? Ønsker deg en riktig god bedring.
    Kystløperen er i nydelige farger og som vanlig vell utført :o))

    SvarSlett
  5. Nydelig løper, utrolig flotte oransje farger. Så kjedelig att du har fått en prolaps. Ønsker deg masse god bedring og fortsatt god helg:-)

    SvarSlett
  6. uff så kjedelig med prolaps- ønsker all mulig god bedring og håpar du kjem deg fort! Skal snart blogge om det flotte pennalet du lagde til meg;O) Løparen din er flott!

    SvarSlett
  7. Skikkelig flott kystløper! :)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.