Sider

fredag 4. november 2011

En sløv uke..

Denne uka har jeg ikke fått sydd noe særlig. Jeg har stort sett ligget på sofaen eller i senga når jeg har kommet heim fra jobb. Er skikkelig forkjøla og ante ikke at det kunne være så mye slim og gørr inni hodet… Satser på at ei rolig helg skal gjøre susen.
Tidlig i uka bestilte jeg en del lilla stoffer, for det begynte å gå tomt. Skal prøve å få sydd noe i helga. Har en del bestillinger på pennal, strikkepinnemapper og toalettmapper som må tas. ( klikk på bildet, så ser dere bedre hvor fine stoffene er )
041120111211
Se det flotte stoffet under her. Det kom jeg over på eBay. Jeg finner nok noe å bruke det til.
041120111213_1
Ønsker alle en riktig fin helg Smilefjes
Linda

1 kommentar:

  1. Så fine stoff.Her blir det mykje spennande :-) Håpar du får kosa deg litt på syrommet i helga.

    God bedring :-)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.