Sider

torsdag 11. august 2011

Fantastiske eBay

Hadde noen rolige timer en kveld i forrige uke, og da ble jeg sittende å lete og se på stoffer hos eBay.com Å du store min tid hvor mye lekkert de har der. Var en tur innom etsy.com også.

Det var jammen bra mannen i huset var informert om handelen på forhånd. Han påsto at postkassen var blitt  for liten, hehe :-)

Her kommer noen bilder av herlighetenes om kom i posten idag. I hele fem forskjellige brev.

Her er alle stoffene samlet. De er ikke akkurat kjøpt som match til hverandre, så en del basisstoffer må til
 Artig stoff for en hundeelsker. Kanskje til en toalettmappe eller pung.

 Fantastiske stoffer med feer på. Og glitter. Det vises ikke på bildene dessverre.

 To spennende stoffer med masse motiv på. Problemet blir nok å finne ut hvor man kan skjære hen ;-)
 Dette blir nok til flere strikketøymapper, det sier seg vel selv.. Dette er kjøpt på Etsy.
 Og se dette nyyyydelige stoffet med valmuer. Her blir det nok en veske iallefall.
 Samtidig fikk jeg også flere lapper fra minanamnband.se

7 kommentarer:

  1. Spennande- blir moro å sjå kva du lager av desse :o)

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Jeg var egentlig på leting etter inspirasjon eller et mønster til pennal da jeg ramla innom bloggen din. Nå har jeg altså bladd med bakover helt til starten - og du verden så mye fint du lager. Jeg har lagt meg til som følger og er spent på hva du skal sy av alle de lekre stoffene du har kjøpt.

    Ha ei flott helg!!

    SvarSlett
  3. Det med sauene var råkult. Ebay og Etsy er farlige steder....Velkommen som følger hos meg, hender det dukker opp noe søm der også.

    SvarSlett
  4. Hyggelig av dere. Ja jeg er også spent på hva det blir av disse stoffene. Hehe, impulskjøp er noe jeg er veldig flink til ;)

    Ha en fin helg ;-))

    SvarSlett
  5. Koselig blogg du har. Nå har du mange godbiter og kose deg med :-)

    SvarSlett
  6. Ja, det er bestemt vanedandende at handle på e-bay og Esty! Der er altid åbent og der er altid noget der kan bruges!

    SvarSlett
  7. å.. som hundeelsker digger jeg det doggi stoffet! :D

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.